Drukuj

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w Okręgowej Izbie Radców Prawnych istnieje możliwość korzystania z Extranetu dla radców prawnych i aplikantów.

Dzięki Extranetowi uzyskają Państwo dostęp do własnych danych i narzędzie do komunikacji wzajemnej: Radcowie - Biuro Izby, Aplikanci - Biuro Izby.

Na www.oirp.bialystok.pl po prawej stronie znajduje się baner – Extranet, na którym mają Państwo następujące opcje do wyboru: Radcowie, Aplikanci. Po kliknięciu w odpowiednim miejscu zostaną Państwo przekierowani na stronę logowania do Extranetu. Po wejściu w odpowiedni link extranetu pojawi się strona do logowania.

Radcowie aby się zalogować po raz pierwszy w loginie powinni wpisać swój wpisu (BŁ/BŁ/numer, BŁ/S/numer lub BŁ/Ł/numer, DLA RADCÓW PRAWNYCH O NUMERACH ZACZYNAJĄCYCH SIĘ OD NUMERU 1268 LOGINEM JEST JEDNO BŁ TJ. BŁ/NUMER) u aplikantów loginem jest numer pesel.

Hasło domyślne jest jednakowe dla radców i aplikantów: 3 pierwsze litery nazwiska, 3 pierwsze litery imienia i 3 ostatnie cyfry numeru pesel, wszystko pisane razem bez polskich znaków (np. pan Józef Kowalski, pesel 90010101234 miałby hasło kowjoz234).

Jeśli Radcowie korzystali z systemu jako aplikanci – hasło logowania pozostaje bez zmian, zmienia się jedynie login.

Pierwsze logowanie wymusi na Państwu zmianę hasła na własne.

RADCOWIE PRAWNI

Po pierwszym zalogowaniu u Radców Prawnych – otworzy się "Karta danych" (Dane zgłoszeniowe). W tym miejscu zobaczą Państwo wszystkie swoje dane osobowe, które mogą Państwo skorygować. Proszę bardzo uważnie przeczytać dane, sprawdzić ich prawdziwość, uzupełnić lub poprawić (zaznaczyć kwadrat z prawej strony, który „aktywuje” okno do zmian).

Jeśli dokonali Państwo uzupełnień lub poprawek należy wcisnąć pole z napisem Wyślij wniosek o zmianę danych. Wysłany wniosek może zostać przyjęty (wówczas dane zostaną zmienione, a informacja o tym dotrze na podanego e-maila) lub odrzucony (wówczas powód będzie widoczny w extranecie).

Jeśli wysłali Państwo Wniosek o zmianę lub jeśli nic Państwo nie zmieniali – należy przejść w dół strony i kliknąć Pulpit radcy (tak właśnie będzie się otwierał extranet przy kolejnych logowaniach).

 

Na Pulpicie znajduje się osiem kolorowych ikon i ramka z aktualnymi wiadomościami.

Biuro OIRP – informacje na temat izby (adresy, telefony, maile)

Zmiana hasła – tu można zmienić swoje hasło do extranetu radców

Dane zgłoszeniowe – Karta danych (znana z pierwszego logowania) –tu należy zmieniać swoje dane osobowe (adres, nr telefonu, adres e-mail, ....)

Wiadomości -tutaj wyświetlane będą wszystkie informacje przeznaczone dla radców w formie krótkich ogłoszeń.

Przydatne dokumenty – dodane przez Izbę pliki do pobrania

Wykonywanie zawodu – informacje na temat formy i miejsca wykonywania (lub zaprzestania) wykonywania zawodu. Radca ma możliwość uzupełnienia i wprowadzania zmian– po zmianach należy kliknąć pole z napisem Wyślij zawiadomienie. Zmiana odbywa się na podobnej zasadzie jak przy Danych zgłoszeniowych – jest akceptowana, a informacja o tym dotrze na podanego e-maila lub odrzucona (wówczas powód będzie widoczny w extranecie).

FAQ – zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami (jeszcze nie są zdefiniowane)

Doskonalenie zawodowe – informacje na temat szkoleń, liczby uzyskanych i brakujących punktów

 

APLIKANCI RADCOWSCY

Po pierwszym zalogowaniu – otworzy się "Karta danych". W tym miejscu zobaczą Państwo wszystkie swoje dane osobowe, które mogą Państwo skorygować.

Proszę bardzo uważnie przeczytać dane, sprawdzić ich prawdziwość, uzupełnić lub poprawić. Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na adres korespondencyjny i e-mailowy.

Aby poprawić dane należy zaznaczyć kwadrat z prawej strony, który „aktywuje” okno do zmian.

Jeśli dokonali Państwo uzupełnień lub poprawek należy kliknąć w pole z napisem Wyślij wniosek o zmianę danych.

Wysłany wniosek może zostać przyjęty (wówczas dane zostaną zmienione, a informacja o tym dotrze na podanego e-maila) lub odrzucony (wówczas powód będzie widoczny w extranecie).

Jeśli wysłali Państwo Wniosek o zmianę lub jeśli nic Państwo nie zmieniali – należy przejść w dół strony i kliknąć Pulpit aplikanta (tak właśnie będzie się otwierał extranet przy kolejnych logowaniach).

Na Pulpicie znajduje się dziewięć kolorowych ikon i ramka z aktualnymi wiadomościami:

Biuro OIRP – informacje na temat izby (adresy, telefony, maile).

Dane zgłoszeniowe – Karta danych (znana z pierwszego logowania) –tu należy zmieniać swoje dane osobowe (adres, nr telefonu, adres e-mail, ....).

Wiadomości -tutaj wyświetlane są wszystkie informacje działu aplikacji w formie ogłoszeń.

Ogłoszenia od wykładowców -ogłoszenia dodane przez wykładowców – aplikant widzi jedynie ogłoszenia od wykładowców którzy prowadzą zajęcia w jego grupie.

Plan zajęć – aplikanci mogą pobierać pliki z planem zajęć dla swojej grupy aplikanckiej.

Przydatne dokumenty – dodane przez dział aplikacji pliki do pobrania

Zmiana hasła – tu można zmienić swoje hasło do extranetu aplikantów.

Materiały dydaktyczne – wszystkie potrzebne pliki, które wykładowcy chcą udostępnić aplikantom.

Legitymacje - możliwość składania wniosku o legitymacje przez Extranet

FAQ – zbiór najczęściej zadawanych przez aplikantów pytań wraz z odpowiedziami (jeszcze nie są zdefiniowane).

 

W przypadku wystąpienia problemów wszystkie pytania prosimy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapraszamy do korzystania z Extranetu!

 

Z poważaniem,

Jolanta Kiezik

specjalista ds. szkoleń i administracji